2. listopadu 2017

HRAJEME SI: Dětský pokoj - doplňky do domečku pro panenky

Nevím, jak na tom bude Lídl letos nebo do budoucna, ale minulý rok jsme tam před Vánoci pořídili tuto krásnou sadu do domečku pro panenky, který Klaudinka podědila. V nabídce bylo několik druhů ale mě zaujal právě tento dětský pokoj hlavně proto, že je jedinečný a jen tak se koupit nejspíš nedá.

Každá malá holčička má svůj domeček pro panenky a my často přemýšlíme, čím ho vybavit a co vybrat. Na internetu si to člověk neosahá a může se stát, že jakmile věc přijde, nebude odpovídat představám.

Já se přiznám, že jsem šla docela do risku, při koupi tohoto vybavení, jelikož jsem měla pocit, že na ten domeček bude moc velké a riskovala jsem, že se do domečku třeba vůbec nemusí vejít.

Naštěstí se vejde, i když teda jen tak tak ale stejně si s ním radši hraje bokem, protože je vše přístupnější, než schované v domečku.



SADA OBSAHUJE

  • Palandu (+ 2 polštářky, 2 peřiny a úložný prostor)
  • Komodu (+ jeden "podsedák")
  • Jídelní židličku
  • Dětskou postýlku (+ polštářek a peřinu)
  • Houpacího koně
  • Truhlu na hračky


Panenky máme značky BigJigs a Woody myslím. Vejdou se akorát, jen jsem nevymyslela nějaké miminko, které by se vešlo do jídelní židličky a houpací postýlky, takže tam Klaudinka většinou strčí nějaký autíčko :-D





A jak to vypadá v domečku?

Zkoušela jsem obě patra. Přístupnější je samozřejmě patro vrchní, které Klaudinka většinou preferuje ale ani dole to nevypadá špatně :-) Nábytek ve srovnání s domečkem mi přijde tak akorát.





Vše je krásně bytelné, pevné a mohutné. Krásné syté barvy, které se neodírají, neloupou ani neblednou. I když mám dvě holky, tak dávám přednost neutrálním barvám u všeho možného - růžová se u nás (kromě oblečení) na hračkách zas tak moc nevidí. Takže jsem i ráda, že je tento dětský pokoj zelený :-)

Pár kousků nábytku mám ještě po mně. Do domečku mi to přijde svou velikostí lepší ale tento nábytek se mi líbí víc. Každopádně se to snažíme různě kombinovat, aby měly panenky všeho dosti :-D

Je to tedy značka Playtive junior, kterou má často právě Lídl a jakmile tyto hračky budou opět v nabídce, tak doplníme další místnost. Číhejte, číhejte - opravdu moc doporučujeme! :-)

Cena: cca 199Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat