9. listopadu 2017

HRAJEME SI: Dřevěný rybolov - Mořský svět

Další z našich velmi oblíbených her, kterou Klaudinka dostala předloni na Vánoce ve věku 26 měsíců, je od značky Legler a je to magnetický rybolov.

Přiznám se, že vše objednávám převážně z internetu a byla dlouho neponaučitelná v jedné věci, a to v tom, že jsem si nikdy nekontrolovala a nepřeměřovala rozměry konkrétních produktů a často jsem se pak divila, jak je ta věc malá. 

No, a to se mi stalo i u tohoto provedení, které jsem čekala krapet větší - jelikož cena je z mého pohledu vyšší, ale co .. moje chyba :-D Už si dávám naštěstí pozor a chtěla bych tímto apelovat, ať se Vám nestane to samé. Opravdu si kontrolujte a zjišťujte rozměry! :-D




SADA OBSAHUJE

  • "Moře" složené ze 4 dílů
  • 4x prut s magnetem
  • 4x zelená ryba
  • 4x modrá ryba
  • 4x mořský koník
  • 4x hvězdice


Pruty jsou docela bytelné, i když se sem tam oprejskají. Líbí se mi jejich zpracování i barevné odlišení.




Mořští živočichové mají z druhé strany vždy čísla 1-4, takže se dá krásně trénovat i počítání a poznávání základních čísel.




Vtipné je, že mám každou rybu, která je přilepená na "ohrádce", břichem nahoru :-D Všimněte si, že mají oči pod pusou. Je to detail (i když za ty prachy :-D ), ale beru to sportovně a přijde mi to srandovní :-D




CO SE DÍTĚ UČÍ

  • Barvy
  • Čísla
  • Počítání
  • Soustředění
  • Procvičuje koordinaci
  • Procvičuje jemnou motoriku


Rybolov máme téměř dva roky a známky používání jsou znát hlavně kvůli častému rozkládání a skládání.

Barvy jsou krásně syté a pestré.

Líbí se mi jednoduché sestavení, jelikož si to dítko může postavit komplet po svém a nemusí to být stále někde složené - což zabíralo místo.

Chybí mi tam dno, které by tam býti mohlo - hůře se celá hra přenáší. Jakmile zvednete jen tu ohrádku, tak se vám v ruce rozpadne. Dno by celou základnu mohlo pojistit.

Úložný prostor a snadný přenos jsem nedávno vyřešila jedním "šuplíčkem" v komodě, kterou jsme pořizovali v Lídlu. Tak Vám to může být třeba inspirací :-)




Doporučený věk se uvádí 3 roky, ale úplně s přehledem bych to viděla kolem toho druhého roku. U nás si s tím hraje i roční Sofinka :-) Ta ale zatím jen zkoumá rybičky a z prutů má hudební nástroje :-D

Určitě doporučujeme ať tohle či jiné provedení. Je to parádní aktivita na procvičování nejen koordinace ruka - oko, ale také se dítě učí soustředit se.


Rozměry 24 x 24 x 10 cm

Cena: cca 360Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat