13. listopadu 2017

UČÍME SE: Kvído - Chytré pexeso (U nás doma - Angličtina)

Další produkt z velmi povedené edice Kvído. Netradiční pexeso, ve kterém děti hledají a spojují dvě významově společné věci. V tomto případě hledají předměty v domácnosti a zároveň se také učí nebo si procvičují již známá anglická slovíčka.




SADA OBSAHUJE

  • 20 párů kartiček
  • Pravidla




DVOJICE

  • Vypínač/Světlo
  • Mýdlo/Ručník
  • Klíč/Zámek
  • Vidlička/Nůž
  • Zubní kartáček/Zubní pasta
  • Polštář/Přikrývka
  • Dopis/Poštovní schránka
  • Umyvadlo/Kohoutek
  • Židle/Stůl
  • Poklička/Hrnec
  • Okno/Záclona
  • Vysavač/Koberec
  • Smetáček/Lopatka
  • Stěna/Obrázek
  • Kniha/Knihovna
  • Skříň/Oblečení
  • Komín/Střecha
  • Květina/Květináč
  • Žehlička/Žehlící prkno
  • Dveře/Zvonek





CO SE DÍTĚ UČÍ

  • Čísla 
  • Barvy
  • Trénuje postřeh
  • Rozvíjí pozornost
  • Logické uvažování
  • Procvičuje paměť
  • Rozvíjí anglickou slovní zásobu









DOPORUČENÝ VĚK


Klaudinka angličtinu začala vstřebávat kolem 15 měsíců díky DVD Baby sings (znakování) a od té doby jí v angličtině podporuji.

Ve školce jí má většinu svého času a doma si ráda pouští různé anglické písničky a říkanky.

To, že je to jiný jazyk (angličtina) začala rozlišovat až teď ve 4 letech. Dříve jen doslova nasávala informace a rozšiřovala slovní zásobu.

Doporučený věk tohoto pexesa je sice 7+ ale záleží na Vás a Vašem dítěti, kdy ho chcete s angličtinou začít seznamovat. Z mého pohledu čím dříve, tím lépe.

Já osobně s angličtinou začala jako samouk už ve školce a moc mě baví, jen jsem se jí nikdy neučila tak, jak bych chtěla, což mě mrzelo a to se snažím u Klaudinky "napravit".

Ta pořádná výuka přišla až na střední a nakonec jsem díky tomu z angličtiny maturovala. Následně jsem šla na pomaturitní studium angličtiny, kde nás učil také rodilý mluvčí a bylo to takové to učení šokem :-D Prostě na Vás mluvil, neuměl nic česky a Vy jste se s ním museli domluvit. Sice jsem z téměř plynulé mluvy, kterou jsem se tam za rok naučila, za ty roky už dost vypadla ale přijde mi, jako základ umět i jiný jazyk.

Děti mají do 6 let tzv. absorbující mysl a chce jí to podpořit co nejvíce ve všech tématech a ohledech. Pak už je to nemusí tolik bavit a může se jim především ten cizí jazyk učit hůře.


DALŠÍ VERZE CHYTRÉHO PEXESA


Více informací na oficiálním webu www.kvido.cz

Cena: 149Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat