12. února 2018

MÁMA ČTE: Malá máma - pravdivý komix o mateřství

Jste na mateřské a chtěly byste si rády přečíst nějakou knihu u které se odreagujete, jenže nemáte čas? Tak přesně pro Vás je tento komix!

Čte se jedním dechem úplně sám a za chvilku máte hotovo. Fakt! Nedá se od něj odtrhnout a zabere se do něj i chlap - a dokonce se u toho i zasmějě což je samo o sobě taky dost vtipný :-D. Mám to vyzkoušeno na dvou chlapech a u obou stejná reakce.

Nejsem čtenář, nikdy mě upřímně čtení nebralo a ani nebavilo. Vždycky se mi okamžitě chtělo spát a při otevření knihy se mi automaticky zavřely oči :-D Takový ten větší zájem, který postupně rostl začal až s dětmi na mateřské.

I tak ale odmítám sáhodlouhé čtení tlustých bichlý, i když mohou být sebelepší, a mám ráda přesně takové, do kterého se člověk začte a než mu ta chvilka klidu docvakne, tak má přečteno.




Malá máma je tak pravdivá, že nastane hned několik chvil:
  1. Nevíte jestli se smát
  2. Nevíte jestli brečet smíchy
  3. Nevíte, jestli prostě jen brečet


TÉMATA KOMIXU

  • Mateřská láska
  • Spravedlnost
  • Profesionální deformace
  • Superschopnosti
  • Literatura o výchově
  • Kojenecké plavání
  • Diskuzní fóra
  • Moudro starších
  • Efektivní úklid
  • Zákon cizí svačiny
  • Definice špíny
  • Radar
  • Padání vlasů
  • Bezpečná domácnost
  • Nečekaná návštěva
  • Dokonalé alibi
  • A mnoho dalších


MALÉ NAHLÉDNUTÍ 

Komix je sestaven z běžných každodenních situací a z reality dnešní doby. Prostě se v tom najde úplně každý a to chtě nechtě :-D.




Manža je klasika :-D. Já to teda používám, protože mě to baví ale mimísek fakt ne! Ani trochu, ani náhodou a ani omylem :-D. Když už, tak plod nebo plůdě! :-D




No! Sofinku má neustále někdo za kluka a je jedno jak je oblečená. Nemá naušnice, tak je to prostě kluk i když je celá růžová :-D. Nevim, jak na takový názor může někdo přijít.

A když už neni kluk, tak je pes nebo panenka - reakce lidí na to, když jí mám v šátku/nosítku pod bundou. Jednou se mi stalo dokonce i to, že jsem měla v obchodě za zadkem (mimochodem děsně nenápadně) ochranku. Si snad mysleli, že tam kradu nebo co :-D Je ale pravda, že v té době byla Sofinka pod bundou schovaná i s hlavou :-D.




Zrovna knihu Líný rodič mám doma a mám jí rozečtenou už několik let :-D. Ale asi to funguje, když je pak líný rodič, tak líný, že je líný i číst knihu Líný rodič :-D.




U tohoto komixu jsem měla slzy smíchu na krajíčku :-D. Na kurz plavání chodíme už téměř 4 roky s Klaudinkou a se Sofinkou od září, takže je velkou součástí našeho života a tohle je tak přesný a trefný, až by člověk brečel :-D.




Když jsem se oklepala z komixu ohledně kojeneckého plavání, tak jsem se dorazila komixem o diskuzních mateřských fórech a tento komix mě totálně sundal! :-D

Zrovna konkrétně na tomto diskuzním fóru jsem poměrně dost aktivní a .. a dál radši mlčim :-D.




Tento komix bych nechala natisknout na všechny billboardy v republice, jinak to ty lidi prostě netrkne - i když, ono by je to asi netrklo ani v případě billboardů. Téma omýlané neustále dokola, které nemá konce ale hlavně že jsme zdraví a hlavně že ŽIJEM !!! :-D




A jako poslední jsem si na ukázku vybrala tento komix jako borce na konec. K tomu snad ani nemusím nic víc psát co? :-D Ani nevím, jestli je lepší Daddy finger nebo Johny, Johny :-D




Závěrem bych chtěla napsat, že je Malá máma naprosto výborná! Tak výborná, že by knihu každá máma měla mít doma - dokáže zlepšit i tu nejčernější náladu. A taky tak výborná, že ji snad začnu nosit v kabelce, abych ji měla kdykoliv po ruce a mohla ji nejen doporučovat dál, ale abych s ní taky mohla někoho třeba rovnou majznout po hlavě! :-D

Jojo děti jsou radost a rodičovství je děsná sranda! Určitě se mnou souhlasíte že? :-D

Knihu zakoupíte na webu Knižního klubu přímo ZDE.

Klubová cena: 139Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat